FAQ

Lees eerst onze veel gestelde vragen voordat u ons een email stuurt!

Hoe kan ik betalen?

U kunt heel eenvoudig betalen via onze site, we bieden u diverse mogelijkheden om uw betaling te voldoen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je afzien van de geplaatste bestelling, dan dien je zo snel mogelijk jouw bestelling per mail (een reply van je bevestiging met het verzoek tot annuleren) te annuleren. Indien de order reeds verzonden is, kunnen wij deze niet meer terughalen. Je dient de bestelling dan op eigen kosten te retourneren.

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

Wanneer je nog geen klant bent bij Parfum & More outlet kun je jezelf eerst te registreren als klant. Dit kan via Mijn account. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen. Je kunt echter ook winkelen zonder een account.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Na ontvangst van de betaling wordt het pakketje zo snel mogelijk verzonden, de zending wordt doorgaans de tweede dag na aanbieding bij u afgeleverd. Mocht de levering langer duren, zullen wij u hierover uiteraard een bericht sturen.

Ik heb een idee of suggestie!

Wij zijn continue bezig met het verbeteren van onze website en orderopvolging. Suggesties en tips zijn altijd welkom. Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt dat het verbeterd kan worden, stuur een email naar info@parfumandmoreoutlet.nl  Wij waarderen het als er meegedacht wordt om het winkelen bij ons prettiger te maken.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door jouw ingevulde emailadres niet correct.

Ik heb een klacht!

Heb je een klacht over een artikel, onze website of onze service, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via email, onze contactgegevens vind je onder het kopje “contact”. Je ontvangt van ons instructies voor de klachtafhandeling en wij zullen, mits de klacht gegrond blijkt, zorgen voor een snelle en correcte oplossing. Wij reageren doorgaans binnen één of enkele werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen!

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via email (zie contactgegevens), wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing.

Ik heb een vraag over een artikel!

Neem gerust contact met ons op, wij beantwoorden graag jouw vragen over artikelen.

Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren!

Retourzendingen dienen vooraf aan ons kenbaar gemaakt te worden per email, met vermelding van een duidelijke reden van de retourzending. Het retour zenden van artikelen is voor eigen rekening, en artikelen dienen op een deugdelijke manier verpakt te zijn. Alleen door ons verkochte artikelen in originele, gesloten verpakking, onbeschadigd en ongebruikt worden retour genomen, is dit niet het geval dan brengen wij de betreffende artikelen bij u in rekening.

Ik woon niet in Nederland en wil graag bestellen, kan dat?

Dat is zeker mogelijk, neem contact met ons op indien u niet in Nederland, België of Duitsland woont en we spreken een manier van verzenden met u af !

Stuur ons een email

info@parfumandmoreoutlet.nl